عمق تنهايي.سکوت بيکسي

سلام عزيزان.به عمق تنهايي خوش آمديد.عزيزان من به ديدن وبي نميام پس دعوت نکنيد که شرمنده بشم.اميدوارم لحظات خوبيو در عمق تنهايي داشته باشيد.اگه نظري پيشنهادي انتقادي داشتيد بهم بگيد ممنون

عمــ ـــق تنهــ ـــایی

گاهی تنهایی ام آنقدر عمیق است*که در آسمان هم احساس میکنم در قفسم.










عیب نداره ...

عیب نداره که " تنهایی "...

عیب نداره که شبا بدون " شب بخیر " می خوابی ...

عیب نداره که جمله ی "
دوستت دارم " رو نمیشنوی ...

عیب نداره که دلش دیگه برات "
تنگ " نمیشه ...

عیب نداره حرفاتو باید تو تختت با "
خودت " بزنی ...

عیب نداره زیره بارون بدون اون ، باید "
تنها " خیس شی ...

عیب نداره که کسی نیست "
درد " هاتو بهش بگی ...

عیب نداره گلم ، "
خــدا بــزرگــه " اونم تنهاست ، بدون شب بخیر می خوابه ، دوستت دارم های تورو میشنوه

و دلش برات تنگ میشه !

حرفاتو به اون بزن ، زیره بارون باهاش قدم بزن ، به خودش قسم به درد و دلت گوش میده !!


˙·٠•●♥ ƹ̵̡ӝ̵̨̄ʒ ♥●•٠·˙

بـه سلــامتـــی کســـی کــه نمیشنـــاستــِت

امـــا نــوشتــه هــاتــو میخـــونه

تــا از درونـــِت بـــا خبـــر بشـــه

و زیــرش کـــامنــت میــذاره

نــه بــه خـــاطـِر اینکــه خوشـِش امـــده

واســـه اینکــه بهـــت بفهمـــونه تنهـــا نیستـــی!!

˙·٠•●♥ ƹ̵̡ӝ̵̨̄ʒ ♥●•٠·˙

واســـــــه ما که ميـــگذره

ولـــــــــي

به شما خوش بگـــــــــــذره !

 _________________________________alone for ever

 



نظرات شما عزیزان:

شکنجه گر
ساعت22:01---15 تير 1392
مرسی عزیزم با اجازه میخوام لینکت کنم اگه تونستی به من سر بزن...
من امشب با نوشته هات یه دل سیر گریه کردم


sarina
ساعت0:41---19 خرداد 1392
وبتو دوست دارم مرسی

pari
ساعت17:50---11 خرداد 1392
ما که تنهاییم
به سلامتی هرچی تنهاس


عاطفه
ساعت16:05---10 خرداد 1392
خیــــــــــــــــــلی از وبت خوشم اومد یه کم حالم خوش نبود پای نوشته های وبت اشک ریختم..

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در جمعه 14 / 1 / 1392برچسب:جملات تنهایی جدید,تصاویر تنهایی,تصاویر عاشقانه,متن تنهایی,,ساعت22:2توسط آرمین نخستین | |


?

Love Icons

Love Icons



با کليک روي +? عمق تنهايي رادر گوگل محبوب کنيد

style=div style=0&br onmouseover=br20br